Veronika Zapletalová

Diplomová práce

Market Entry Strategy of Casamundo GmbH to the Czech Market

Market Entry Strategy of Casamundo GmbH to the Czech Market
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je navržení vhodné strategie vstupu na trh a vytvoření doporučení pro marketingovou strategii pro firmu Casamundo GmbH. Práce se rozdělena do tří částí. Teoretická část se zabývá koncepty týkajícími se mezinárodního marketingu a vstupu na zahraniční trhy. Druhá kapitola krátce shrnuje historii a současnost Casamundo GmbH a poté se zaměřuje na charakteristiku českých …více
Abstract:
The objective of this thesis is to select the most suitable market entry mode and create a marketing strategy for accommodation rental company Casamundo GmbH. Suggested strategy will be based on characteristics of the Czech market and consumers and will help the company to establish itself in the market. The thesis is divided into three parts. Theoretical part summarizes main concepts and frameworks …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2014
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Marija Tisovski

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/58447