Market Entry Strategy of Casamundo GmbH to the Czech Market – Veronika Zapletalová
Veronika Zapletalová
Diplomová práce
Market Entry Strategy of Casamundo GmbH to the Czech Market
Market Entry Strategy of Casamundo GmbH to the Czech Market
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je navržení vhodné strategie vstupu na trh a vytvoření doporučení pro marketingovou strategii pro firmu Casamundo GmbH. Práce se rozdělena do tří částí. Teoretická část se zabývá koncepty týkajícími se mezinárodního marketingu a vstupu na zahraniční trhy. Druhá kapitola krátce shrnuje historii a současnost Casamundo GmbH a poté se zaměřuje na charakteristiku českých …víceAbstract:
The objective of this thesis is to select the most suitable market entry mode and create a marketing strategy for accommodation rental company Casamundo GmbH. Suggested strategy will be based on characteristics of the Czech market and consumers and will help the company to establish itself in the market. The thesis is divided into three parts. Theoretical part summarizes main concepts and frameworks …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/58447
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2014
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Marija Tisovski
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/58447
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
International expansion of fast and luxury fashion brands in the Central Europe: The case of Zara and Prada
Daria Ulianova -
Niche cosmetic brands decising making on international expansion
Anna Marie Christel Penelope Schörnich -
Obchodní strategie pro zahraniční expanzi firmy NetDIRECT s.r.o.
Eliška Řehová -
How influencer marketing is a strategic ally for European companies in international expansion
Roxane Simondet -
Strategie expanze podniku na zahraniční trh
Jan ŠLEHOVR -
Návrh strategie na mezinárodní expanzi startupu
David Balík -
Vliv Brexitu na vstup vybraného podniku na britský trh
Adam Babják -
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska