Market Entry Strategy of Casamundo GmbH to the Czech Market – Veronika Zapletalová
Veronika Zapletalová
Master's thesis
Market Entry Strategy of Casamundo GmbH to the Czech Market
Market Entry Strategy of Casamundo GmbH to the Czech Market
Abstract:
Hlavním cílem této diplomové práce je navržení vhodné strategie vstupu na trh a vytvoření doporučení pro marketingovou strategii pro firmu Casamundo GmbH. Práce se rozdělena do tří částí. Teoretická část se zabývá koncepty týkajícími se mezinárodního marketingu a vstupu na zahraniční trhy. Druhá kapitola krátce shrnuje historii a současnost Casamundo GmbH a poté se zaměřuje na charakteristiku českých …moreAbstract:
The objective of this thesis is to select the most suitable market entry mode and create a marketing strategy for accommodation rental company Casamundo GmbH. Suggested strategy will be based on characteristics of the Czech market and consumers and will help the company to establish itself in the market. The thesis is divided into three parts. Theoretical part summarizes main concepts and frameworks …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 12. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/58447
Thesis defence
- Date of defence: 9. 9. 2014
- Supervisor: Petr Král
- Reader: Marija Tisovski
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/58447
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / International Management
Theses on a related topic
-
International expansion of fast and luxury fashion brands in the Central Europe: The case of Zara and Prada
Daria Ulianova -
Niche cosmetic brands decising making on international expansion
Anna Marie Christel Penelope Schörnich -
Obchodní strategie pro zahraniční expanzi firmy NetDIRECT s.r.o.
Eliška Řehová -
How influencer marketing is a strategic ally for European companies in international expansion
Roxane Simondet -
Strategie expanze podniku na zahraniční trh
Jan ŠLEHOVR -
Návrh strategie na mezinárodní expanzi startupu
David Balík -
Vliv Brexitu na vstup vybraného podniku na britský trh
Adam Babják -
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska