Analýza postojů spotřebitelů k privátním značkám – Klára Koubková
Klára Koubková
Diplomová práce
Analýza postojů spotřebitelů k privátním značkám
The Analysis of Customer Attitudes to Private Brands
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu postojů spotřebitelů k privátním značkám. Cílem diplomové práce byla analýza postavení privátních značek vůči jednotlivým maloobchodním řetězcům. Pro naplnění cílů byly provedeny marketingové výzkumy – dotazníkové šetření, Total Shopscore Index a cenový výzkum. Na základě zjištěných údajů byly navrhnuty vhodné marketingové nástroje vedoucí ke zvýšení prodeje, …víceAbstract:
This thesis deals with the analysis of consumer attitudes towards private labels. The main aim of the thesis was to analyze the status of private labels to individual retail chains. To meet the objectives were conducted marketing research – a survey, Total Shopscore Index and price research. I have provided and suggested suitable marketing tools based upon the increase sales, preferences, familiarity …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/102418
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
- Vedoucí: Roman Kozel
- Oponent: Lucie Bůžková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza merchandisingu na trhu s energetickými nápoji
Lucie Jarošová -
Analýza merchandisingových aktivit na trhu s džusy
Kateřina Korpasová -
Analýza postoje maloobchodníků k maloobchodním značkám
Hana Mišková -
Analýza konkurenční pozice značky v maloobchodě
Alena Venská -
Analýza využití privátních značek v maloobchodních jednotkách
Zuzana Grófová -
Analýza merchandisingu produktů racionální výživy v maloobchodě
Eva Vaňharová -
Analýza merchandisingu džusu v maloobchodě
Kateřina Klichová -
Analýza merchandisingu v drogeriích
Petra Korvasová