Podpora čtení v situaci společného čtení žáků 1. stupně základní školy – Tereza Šopíková
Tereza Šopíková
Master's thesis
Podpora čtení v situaci společného čtení žáků 1. stupně základní školy
Facilitating Primary School Pupils Reading by Means of Peer-Shared Reading
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá tématem Podpora čtení v situaci společného čtení žáků prvního stupně základní školy. Společné čtení považujeme za interaktivní čtenářský zážitek, kdy dochází k využívání a rozvíjení čtenářských strategií. Důraz je kladen především na aktivnost a spolupráci ve dvojici žáků. Kvalitativně orientovaný výzkum si kladl za cíl identifikovat průběh společného čtení ve dvojici žáků …viacAbstract:
The master thesis deals with the topic peer tutoring in the situation of shared reading of primary school pupils. We consider shared reading to be an interactive reading experience where reading strategies are used and developed. The emphasis is on activity and collaboration in pairs of pupils. This qualitative research aimed to identify the progression of shared reading in pairs of fifth grade students …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šopíková, Tereza. Podpora čtení v situaci společného čtení žáků 1. stupně základní školy. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Lower Primary School Teacher Training
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.