Ing. Igor Botlík

Bachelor's thesis

Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky

Communication as a key activity and tool for the development of customer relationships
Abstract:
Bakalářská práce je věnována především analýze a aplikaci nových marketingových instrumentů v prostředí výrobního podniku působícího v oblasti zdravotnictví. Důraz je kladen na pečlivý výběr inovativních komunikačních technologií, které s sebou moderní doba přináší, s cílem zdokonalení komunikace se zákazníky. V rámci realizace internetového obchodu („e-shopu“) je věnována pozornost rozboru jednotlivých …more
Abstract:
The bachelor thesis is mainly devoted to the analysis and the application of the new marketing instruments in the sphere of the manufacturing company operating in the health care. The emphasis is placed on a thorough selection of innovative communication technologies which the modern age brings, in order to improve communication with customers. Within the realization of e-commerce (“e-shop”) is the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
  • Reader: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní