HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand. – Ekaterina Akhmedova
Ekaterina Akhmedova
Master's thesis
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Abstract:
HR marketingová komunikace a její význam pro značku zaměstnavatele je jedním z nejdynamičtějších a nejvýznamnějších témat v personálním řízení, zejména ve velkých maloobchodních společnostech. Pověst značky byla vždy důležitá, ale dva aspekty značky zaměstnavatele - vedení příběhu a proaktivní vyprávění příběhu vaší značky - jsou důležitější než kdykoli předtím. V posledních několika letech došlo k …moreAbstract:
HR marketing communication and its importance for employer brand is one of the most dynamic and relevant theme in personnel management, especially in large retail companies. Brand reputation has always been important, but two aspects of employer branding – guiding the narrative and proactively telling the story of your brand – are more important than ever before. The past few years have shown a significant …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/popao/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2020
- Supervisor: PhDr. Ilona Toufarová
- Reader: Ing. Petr Mach, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
AKHMEDOVA, Ekaterina. \textit{HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2020. Available from: https://theses.cz/id/zwimti/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
The use of employer branding to attract and retain top talent
Sarra Msakni -
Personální marketing v oblasti získávání a výběru zaměstnanců ve vybrané sociální nestátní neziskové organizaci
Magdaléna Pišlová -
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
Anastasiia Nasanovich -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Effect of Brand Experiences on Brand Loyalty & Customer Satisfaction
Paras Tanwar -
Vliv brand experience a brand love na šíření doporučení
Veronika Šupová -
Brand characters` influence on perceived brand personality
Nikol Peterská