Ekaterina Akhmedova

Master's thesis

HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.

HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Abstract:
HR marketingová komunikace a její význam pro značku zaměstnavatele je jedním z nejdynamičtějších a nejvýznamnějších témat v personálním řízení, zejména ve velkých maloobchodních společnostech. Pověst značky byla vždy důležitá, ale dva aspekty značky zaměstnavatele - vedení příběhu a proaktivní vyprávění příběhu vaší značky - jsou důležitější než kdykoli předtím. V posledních několika letech došlo k …more
Abstract:
HR marketing communication and its importance for employer brand is one of the most dynamic and relevant theme in personnel management, especially in large retail companies. Brand reputation has always been important, but two aspects of employer branding – guiding the narrative and proactively telling the story of your brand – are more important than ever before. The past few years have shown a significant …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2020
  • Supervisor: PhDr. Ilona Toufarová
  • Reader: Ing. Petr Mach, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní