Umělá inteligence jako nástroj politické manipulace a propagandy – Bc. Jaroslav Štolc
Bc. Jaroslav Štolc
Bakalářská práce
Umělá inteligence jako nástroj politické manipulace a propagandy
Artificial Intelligence as a Tool for Political Manipulation and Propaganda.
Anotace:
Politická manipulace a propaganda v internetovém prostředí je relativně nový fenomén. Toto prostředí je specifické tím, že využívá moderní technologie, jako je například umělá inteligence, které dokáží zpracovat a vyhodnotit obrovské množství dat. V souvislosti s tím dochází i k jejich zneužívání a tato práce se zabývá především zneužíváním dat a internetových uživatelů v politickém kontextu. Zejména …víceAbstract:
Political manipulation and propaganda via Internet are relatively new phenomena. This environment is different because it uses modern technologies, such as artificial intelligence, which can process and evaluate huge amounts of data. As with any technology, it can be misused. This work deals primarily with the misuse of data and Internet users in a political context. On social sites particularly, there …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 7. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/noo9o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2021
- Vedoucí: doc. Mgr. Radim Bělohrad, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Pavel Baran, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filozofie / Filozofie
Práce na příbuzné téma
-
A Clockwork Orange: How the Manipulation of an Individual Can Help with the Manipulation of the Society
Anna DUFKOVÁ -
Propagace v politickém marketingu jako zdroj manipulace
Kristina Ryazanova -
Jazykové techniky manipulace v ruském politickém diskurzu.
Alina KYRSANOVA -
Média a moc v kontextu manipulace mas vládnoucími elitami a politickými centry moci v Evropě 20. století
Lucie Pavlíčková -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování okrajových sociálních skupin)
Jana Bezačínská -
Pronikání banderovců do Československa v letech 1945 – 1948. Obyvatelstvo, skutečnost a propaganda v kontextu boje o politickou moc
Tereza Zemanová -
Protikomunistická propaganda ve studené válce. Výbor pro svobodnou Evropu a exil
Pavel Paleček