Bc. Gabriela Horáková

Master's thesis

Racionální versus emoční apely v reklamě

Rational versus emotional appeals in advertising
Anotácia:
Cílem diplomové práce je zhodnotit současné využívání racionálních a emočních apelů v reklamě v České republice a navrhnout doporučení jejich využití vzhledem k vybraným produktovým kategoriím. Pro práci jsou využita dostupná sekundární data a zároveň také primární data. V práci jsou vymezena teoretická východiska zkoumané problematiky a praktické zhodnocení možností využívání racionálních a emočních …viac
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to evaluate the current use of rational and emotional appeals in advertising in the Czech Republic and to propose recommendations fot their use with respect to selected product categories. Available secondary data as well as primary data should be used for the work. The thesis will define the theoretical basis of the researched issues and practical evaluation of the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/h1pb8/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
  • Vedúci: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management