Silvie Koktová

Master's thesis

Guerilla marketing jako nový marketingový trend

Guerilla marketing as a new marketing trend
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá jedním z nových trendů současného marketingu, tzv. guerilla marketingem. V teoretické části se věnuji samotnému vzniku guerilla marketingu, jeho principu, výhodám a nevýhodám. Dále uvádím jednotlivé druhy guerilla marketingu a způsoby jejich využití. V praktické části rozebírám konkrétní guerillové kampaně a snažím se dokázat podstatu guerilla marketingu, kdy nápady mohou …viac
Abstract:
This diploma thesis examines one of the new trends of contemporary marketing, the so-called guerilla marketing. The theoretical part is devoted to the origin of guerilla marketing, its principles, advantages and disadvantages. Furthermore, I present different types of guerilla marketing and methods of their use. In the practical part, I discuss specific guerrilla campaigns and try to prove the nature …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
  • Vedúci: Dagmar Skokanová
  • Oponent: Michal Novák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/42380

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management