Barbora FOJTÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Gamifikace hodin matematiky
Gamification of math lessons
Abstract:
Gamification - a modern form of learning to acquire knowledge and skills in various areas of social life, based on the use of game elements in a non-game environment. Wide use of this technique is offered to us in particular in the educational process where we can integrate gamification into all areas and ways of education. The bachelor thesis focuses on the possibility of increasing the interest in …moreAbstract:
Gamifikácia - novodobá forma techniky osvojovania si vedomostí a zručností v rôznych oblastiach spoločenského života, ktorej základom je uplatnenie herných prvkov v nehernom prostredí. Široké využitie tejto techniky sa nám ponúka najmä vo vzdelávacom procese, kde môžeme gamifikáciu zaradiť do všetkých oblastí a smerov vzdelávania. V bakalárskej práci sa sústredím na možnosť zvyšovania záujmu o matematiku …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2018
Thesis defence
- Date of defence: 22. 5. 2018
- Supervisor: RNDr. Zuzana Václavíková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
FOJTÍKOVÁ, Barbora. Gamifikace hodin matematiky. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ScienceBachelor programme / field:
Mathematics / Ma-Ge 2ob.
Theses on a related topic
-
Využití programu wxMaxima ve výuce matematiky na 2. stupni ZŠ
Kryštof PARÁK -
Výuka matematiky u žáků se sluchovým postižením
Kristýna Havlíčková