Barbora FOJTÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Gamifikace hodin matematiky
Gamification of math lessons
Abstract:
Gamification - a modern form of learning to acquire knowledge and skills in various areas of social life, based on the use of game elements in a non-game environment. Wide use of this technique is offered to us in particular in the educational process where we can integrate gamification into all areas and ways of education. The bachelor thesis focuses on the possibility of increasing the interest in …viacAbstract:
Gamifikácia - novodobá forma techniky osvojovania si vedomostí a zručností v rôznych oblastiach spoločenského života, ktorej základom je uplatnenie herných prvkov v nehernom prostredí. Široké využitie tejto techniky sa nám ponúka najmä vo vzdelávacom procese, kde môžeme gamifikáciu zaradiť do všetkých oblastí a smerov vzdelávania. V bakalárskej práci sa sústredím na možnosť zvyšovania záujmu o matematiku …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2018
- Vedúci: RNDr. Zuzana Václavíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FOJTÍKOVÁ, Barbora. Gamifikace hodin matematiky. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ScienceBachelor programme / odbor:
Mathematics / Ma-Ge 2ob.
Práce na příbuzné téma
-
Využití programu wxMaxima ve výuce matematiky na 2. stupni ZŠ
Kryštof PARÁK -
Výuka matematiky u žáků se sluchovým postižením
Kristýna Havlíčková