Shodná zobrazení ve středoškolských učebnicích po roce 1860 – Bc. Viera Grendárová
Bc. Viera Grendárová
Diplomová práce
Shodná zobrazení ve středoškolských učebnicích po roce 1860
Congruent mappings in secondary school courses
Anotace:
Cílem diplomové práce je zachytit vývoj výuky o shodných zobrazeních v českých zemích od roku 1860. Při vyhodnocování tohoto vývoje je vycházeno z učebnic matematiky, které se v jednotlivých úsecích daného časového období, používaly.Abstract:
In this thesis is chronicled the development of teaching congruent mappings in the Czech countries since 1860. It based on an analysis of mathematical textbooks, which have been used in particular parts of this period of time.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/v5t3y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2008
- Vedoucí: RNDr. Pavel Šišma, Dr.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakultaMasarykova univerzita
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Chemie / Učitelství matematiky pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Shodná zobrazení ve výuce geometrie na 1. stupni ZŠ
Anežka Ditrichová -
Shodná zobrazení v rovině a jejich využití v učivu 1. stupně ZŠ
Jana Jansová -
Osová a středová souměrnost ve výuce matematiky na 2. st. ZŠ s využitím dynamické geometrie
Tomáš SVAČINA -
Využití Cabri geometrie II ve vyučování matematice na 1. stupni ZŠ - souměrnost osová, středová, posunutí, otáčení
Jitka JÍCHOVÁ