Vnímání regionálního značení spotřebiteli – Bc. Hana Jindrová Paluchová, DiS.
Bc. Hana Jindrová Paluchová, DiS.
Master's thesis
Vnímání regionálního značení spotřebiteli
Perception of regional labelling by consumers
Abstract:
Diplomová práce na téma vnímání regionálního značení spotřebiteli má za cíl zjistit současný stav vnímání regionálního značení spotřebiteli a ze získaných informací následně popsat návrhy, které mohou vést k jeho zlepšení. Teoretická část obsahuje informace z literárních a internetových zdrojů pomocí kterých jsou definovány pojmy značka, spotřebitel, marketingový mix, regionální značení a Asociace …moreAbstract:
This diploma thesis on the topic of consumer perception of regional labelling aims to ascertain the current state of consumer perception of regional labelling and further, based on the information obtained, to describe proposals that can lead to its improvement. The theoretical part contains information from literary and internet sourdes, which are used to define the terms: brand, consumer, marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 7. 2023
Identifier:
https://is.slu.cz/th/lmpgs/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 8. 2023
- Supervisor: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
- Reader: Ing. Petr Červenka
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JINDROVÁ PALUCHOVÁ, Hana. \textit{Vnímání regionálního značení spotřebiteli}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2023. Available from: https://theses.cz/id/zx2vmj/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Regionální produkty a jejich vztah k tradičním odvětvím průmyslu v regionech Česka
Lucie BROUMOVÁ -
Regionální značky potravin a zemědělských produktů: regionální diferenciace
Petra Adámková -
Vnímání regionální značky PODKRKONOŠÍ - regionální produkt®
Petra Pavlínková -
Vnímání regionálního značení spotřebiteli
Edith Rohelová -
Vnímání regionálního značení spotřebiteli
Pecina Pecina -
Dvoufotonová luminiscence a její aplikace pro ochranné značení výrobků
Andrea PLŠKOVÁ -
Ochranná označení – ochranné známky, označení původu výrobků, jejich vztah k ochraně spotřebitele
Jana Tomšů -
Ochranné oděvy III. kategorie použitelné u jednotek požární ochrany v případě zásahu s biologickým rizikem
Simona Košelíková