Vnímání regionálního značení spotřebiteli – Bc. Hana Jindrová Paluchová, DiS.
Bc. Hana Jindrová Paluchová, DiS.
Diplomová práce
Vnímání regionálního značení spotřebiteli
Perception of regional labelling by consumers
Anotace:
Diplomová práce na téma vnímání regionálního značení spotřebiteli má za cíl zjistit současný stav vnímání regionálního značení spotřebiteli a ze získaných informací následně popsat návrhy, které mohou vést k jeho zlepšení. Teoretická část obsahuje informace z literárních a internetových zdrojů pomocí kterých jsou definovány pojmy značka, spotřebitel, marketingový mix, regionální značení a Asociace …víceAbstract:
This diploma thesis on the topic of consumer perception of regional labelling aims to ascertain the current state of consumer perception of regional labelling and further, based on the information obtained, to describe proposals that can lead to its improvement. The theoretical part contains information from literary and internet sourdes, which are used to define the terms: brand, consumer, marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/lmpgs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2023
- Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petr Červenka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Regionální produkty a jejich vztah k tradičním odvětvím průmyslu v regionech Česka
Lucie BROUMOVÁ -
Regionální značky potravin a zemědělských produktů: regionální diferenciace
Petra Adámková -
Vnímání regionální značky PODKRKONOŠÍ - regionální produkt®
Petra Pavlínková -
Vnímání regionálního značení spotřebiteli
Edith Rohelová -
Vnímání regionálního značení spotřebiteli
Pecina Pecina -
Dvoufotonová luminiscence a její aplikace pro ochranné značení výrobků
Andrea PLŠKOVÁ -
Ochranná označení – ochranné známky, označení původu výrobků, jejich vztah k ochraně spotřebitele
Jana Tomšů -
Ochranné oděvy III. kategorie použitelné u jednotek požární ochrany v případě zásahu s biologickým rizikem
Simona Košelíková