Bc. Nela Zbořilová

Bakalářská práce

Etiquette in society with a focus on hospitality

Etiquette in society with a focus on hospitality
Anotace:
Cieľom práce je definovať ako správanie zamestnancov v prípadovej štúdii Potrefena Husa Bohnice ovplyvňuje zákaznícku spokojnosť a tiež určiť kľúčové prvky, ktoré v danej reštaurácii zaisťujú zákaznícku spokojnosť. Teoretická časť tejto práce opisuje dôležitosť kvality služieb, kvality práce zamestnancov a definuje vhodný výzor zamestnancov. Okrem toho, vyzdvihuje význam naplňovania očakávaní zákazníkov …více
Abstract:
The aim of the study is to determine how employees’ behavior in the case study, restaurant Potrefena Husa Bohnice, influences customer satisfaction and what the key elements are in this restaurant, which ensure customer satisfaction. The literature review of this study describes importance of quality of services, quality of employee performance and defines suitable personal appearance. Moreover, it …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
  • Vedoucí: M.A. Donna Dvorak
  • Oponent: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hospitality Management