Markéta DOLEŽALOVÁ

Bachelor's thesis

Etika reklamní komunikace - děti a reklama

Ethics of advertising communication - children and an advertisement
Anotácia:
Reklama je důležitým nástrojem komunikace a působí na lidi, děti a mladistvé každý den. Reklamu je důležité usměrňovat, aby výrazně nevybočovala etice společnosti. Proto se reklama reguluje a jsou stanoveny zákonné normy obsahující mravní zásady veřejnosti. Práce je zaměřena na etiku reklamy v oblasti dětí a mladistvých, jelikož právě děti jsou často vystavené nepříznivým vlivům reklamy. Práce je rozdělena …viac
Abstract:
Advertisement is an important instrument of communication and affects people, children, and teenagers every day. It is important to regulate the advertisement to not avert from the ethics of the society. This is the reason why the advertisement is regulated and the legal norms, which contain moral principles of community, are designated. The thesis is focused on the ethics of the advertisement oriented …viac
 

Kľúčové slová

etika reklama děti regulace
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor: 41617

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Julie Brožová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

DOLEŽALOVÁ, Markéta. Etika reklamní komunikace - děti a reklama. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická

University of West Bohemia

Faculty of Economics

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Retail Management

Práce na příbuzné téma

Všechny práce