Využití PPC reklamy v marketingové kampani pro hudební projekt Pavel Hanus – Matouš Urban
Matouš Urban
Bachelor's thesis
Využití PPC reklamy v marketingové kampani pro hudební projekt Pavel Hanus
Utilization of PPC advertising in a marketing campaign for the music project Pavel Hanus
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na využití PPC reklamy pro marketing hudebního projektu Pavel Hanus. Analyzuje efektivitu PPC kampaní a navrhuje strategie pro zvýšení online přítomnosti kapely. Práce kombinuje teoretický přehled PPC principů, analýzu reálných kampaní a návrhy optimalizačních strategií. Cílem je poskytnout ucelený pohled na aplikaci PPC v digitálním marketingu a jeho potenciál pro hudební …moreAbstract:
The bachelor's thesis focuses on the use of PPC advertising for the marketing of the music project Pavel Hanus. It analyzes the effectiveness of PPC campaigns and proposes strategies for increasing the band's online presence. The work combines a theoretical overview of PPC principles, an analysis of real campaigns, and suggestions for optimization strategies. The goal is to provide a comprehensive …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 12. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Ing. František Zjevík, MSc. DiS.
- Reader: Daniela Vrtišková, Ing.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Zhodnocení a optimalizace výkonnosti pay-per-click (PPC) inzerce
Martin Trojan -
Pay-per-click marketing strategies to increase online brand awareness
Artem Ivanov -
Návrh pay-per-click reklamních kampaní
Adam BEŠINA -
Pay-per-click reklamní kampaně
Veronika Brindzová -
Search Engine Optimization a jeho efektivita ve srovnání s Pay-per-Click reklamou
Tomáš Roudnický -
Role Pay-per-Click internetové reklamní kampaně v marketingových aktivitách firmy
Jakub Černý -
Porovnání Pay per Click systémů na příkladě realizované reklamní kampaně
Jiří Krejčí -
Pay-per-Click reklama v praxi
Michal Menšík