Online marketingová propagace sdružení European Network for Academic Integrity – Zuzana Obrusníková
Zuzana Obrusníková
Bakalářská práce
Online marketingová propagace sdružení European Network for Academic Integrity
The online marketing promotion of the European Network for Academic Integrity
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové propagace pro sdružení European Network for Academic Integrity (ENAI). Literární rešerše slouží jako teoretický podklad, pro následné analýzy vnějšího a vnitřního prostředí. Rešerše obsahuje vysvětlení pojmu akademické integrity a postup při tvorbě marketingového plánu, provádění analýzy SWOT, STP a definování marketingového cíle dle metody SMART. Pro …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the proposal of the marketing promotion of the European Network for Academic Integrity (ENAI). The literature review serves as the basis for subsequent analyses of the external and internal environment. The research contains an explanation of the concept of academic integrity and the procedure for creating a marketing plan, conduct SWOT and STP analyses and definition …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 1. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Dita Henek Dlabolová, Ph.D.
- Oponent: Tomáš Foltýnek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OBRUSNÍKOVÁ, Zuzana. \textit{Online marketingová propagace sdružení European Network for Academic Integrity}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/zxf7oq/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Design of a Marketing Plan of the New Service Baku XP
Maral Mustafayeva -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Content media in hotel marketing
Asiya Khalitova