Analýza postojů intaktních žáků v třídním kolektivu žáka s mentálním postižením v inkluzivním vzdělávání – Bc. Barbora Hrabcová
Bc. Barbora Hrabcová
Master's thesis
Analýza postojů intaktních žáků v třídním kolektivu žáka s mentálním postižením v inkluzivním vzdělávání
The Analysis of Intact Pupils’ Attitudes in a Class of Pupil with Mental Disability in Inclusive Education
Abstract:
Diplomová práce pojednává o analýze postojů intaktních žáků v třídním kolektivu žáka s mentálním postižením v inkluzivním vzdělávání. Práce je členěna na dvě části, teoretická část se zabývá vymezením pojmu mentálního postižení, specifiky vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a inkluzivním vzděláváním žáků s lehkým mentálním postižením. Výzkumná část diplomové práce se zabývá analýzou postojů …moreAbstract:
The diploma thesis focus on an analysis of intact pupils’ attitudes in a class of pupil with mental disability in inclusive education. The thesis consists of two parts. The theoretical part deals with the definition of mental disability, the specifics of pupils with mild mental disability and inclusive education of pupils with mild mental disabilities. The research part of the thesis analyses attitudes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 12. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/was26/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 1. 2017
- Supervisor: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
- Reader: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HRABCOVÁ, Barbora. \textit{Analýza postojů intaktních žáků v třídním kolektivu žáka s mentálním postižením v inkluzivním vzdělávání}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2016. Available from: https://theses.cz/id/zxf7q8/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Le français comme la deuxième langue étrangère dans le Programme cadre d'éducation et dans le Programme scolaire d'éducation
Veronika Svobodová -
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Projevy náročného a problémového chování u studentek se sníženou kognitivní schopností (lehké a středně těžké mentální postižení)
Petra NOVÁKOVÁ