Gastronomická gramotnost zákazníků B2B Café Restaurant v Jihlavě – Jaroslav Pavel
Jaroslav Pavel
Bakalářská práce
Gastronomická gramotnost zákazníků B2B Café Restaurant v Jihlavě
Anotace:
Na základě pozorování zákazníků B2B Café Restaurant popsat úroveň jejich gastronomické gramotnosti a formulovat doporučení, jak a kde lze gastronomickou gramotnost zvyšovat.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.