Lucián Štefaňák

Bakalářská práce

Kľúčové faktory spokojnosti klientov komerčnej banky

Key Factors Customer Satisfaction Commercial Bank
Abstract:
Bachelor thesis focuses on key factors of customer satisfaction commercial bank. Identifies the theoretical bases of client satisfaction commercial bank. In the practical part identifies and analyzes the key factors of customer satisfaction commercial bank.Our research method and qualitative interviews controlled processing into charts and graphs contains recommendations for improving client satisfaction …více
Abstract:
Bakalárska práca sa zameriava na kľúčové faktory spokojnosti klientov komerčnej banky. Identifikuje teoretické východiská problematiky spokojnosti klientov komerčnej banky. V praktickej časti identifikuje a analyzuje kľúčové faktory spokojnosti klientov komerčnej banky. Na základe vlastného prieskumu metódou riadeného interview a kvalitatívneho spracovanie do tabuliek a grafov obsahuje odporúčania …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Adriana Zliechovcová, MBA
  • Oponent: Ing. Zuzana Littvová, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bankovní institut vysoká škola SK

Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management