Bc. Monika Maříková

Master's thesis

Vztah nadlinkových a podlinkových nástrojů integrované marketingové komunikace

Relationship between ATL, BTL tools in integrated marketing communication
Anotácia:
Předmětem diplomové práce je aplikace nadlinkových a podlinkových nástrojů integrované marketingové komunikace v konkrétní bankovní instituci. Jako důležitý aspekt zde analyzuji způsob prezentování informací prodejní pomůcky a to zejména prostřednictvím profesionálně vyškolených privátních poradců. V závěru přináším hodnocení získaných údajů o zvolených nástrojích IMK a prezentování služeb banky klientům …viac
Abstract:
The subject of my diploma work is the application of above the line and below the line tools of integrated marketing communication in a bank institution. As an important aspect, I am analyzing the way to present leave behind information, mainly through professionally trained private advisors. In the conclusion, I am coming up with the evaluation of the obtained information on chosen tools of integrated …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
  • Vedúci: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní