Petra Janíková

Bachelor's thesis

Vnímání reklamních sdělení u dětí předškolního věku

Preschool Children’s Perceptions of Advertising Messages
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o vlivu reklamy a médií na děti. Cílovou skupinou respondentů jsou děti v předškolním věku. V teoretické části se budu zabývat psychickým vývojem osobnosti, dále pak podstatou a vlivy reklamních sdělení na jedince i na rodinu. Cílem analytické části je pomocí připravených rozhovorů a jejich následné analýzy ve skupině zjistit, jak děti vnímají reklamu a jaký to má dopad …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 8. 2015

Thesis defence

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Finance and Management

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.