Petra Janíková

Bakalářská práce

Vnímání reklamních sdělení u dětí předškolního věku

Preschool Children’s Perceptions of Advertising Messages
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o vlivu reklamy a médií na děti. Cílovou skupinou respondentů jsou děti v předškolním věku. V teoretické části se budu zabývat psychickým vývojem osobnosti, dále pak podstatou a vlivy reklamních sdělení na jedince i na rodinu. Cílem analytické části je pomocí připravených rozhovorů a jejich následné analýzy ve skupině zjistit, jak děti vnímají reklamu a jaký to má dopad …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2015

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.