Online komunikační strategie s důrazem na sociální sítě realitní kanceláře – Bc. Nikola Jurasová
Bc. Nikola Jurasová
Master's thesis
Online komunikační strategie s důrazem na sociální sítě realitní kanceláře
Online Communication Strategy with Focus on Social Media of Real Estate Agency
Abstract:
Cílem diplomové práce je vytvoření strategie marketingové komunikace s důrazem na sociální sítě společnosti BIDLI reality. Teoretická část je zaměřena na specifika realitního trhu a oblast sociálních sítí. V praktické části je zpracována Porterova analyza konkurenčních sil, taktéž je provedena situační analýza (SWOT, PEST). Následně jsou analyticky zhodnoceny aktivity na sociálních sítích vybraných …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is to create a marketing communication strategy with emphasis on the social networks of the company BIDLI reality. The theoretical part is focused on the specifics of the real estate market and social networks. In the practical part, Porter's analysis of competitive forces is processed, as well as situational analysis (SWOT, PEST). Subsequently, the activities on the social …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JURASOVÁ, Nikola. \textit{Online komunikační strategie s důrazem na sociální sítě realitní kanceláře}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2022. Available from: https://theses.cz/id/zy067r/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Jurasová, Nikola. Online komunikační strategie s důrazem na sociální sítě realitní kanceláře. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Návrh na zefektivnění marketingové komunikace realitní kanceláře
David Srb -
Inovační aktivity pro zvýšení účinnosti výkonnostní online marketingové komunikace realitní společnosti
Kateřina Tomášová -
Návrh na změnu marketingové komunikace realitní agentury
Anna Kolářová -
Marketingová komunikace na realitním trhu ve vybraném regionu
Karin Bacilková -
Marketingová komunikace realitní kanceláře
Lenka Tomášková -
Charakteristiky online marketingové komunikace na realitním trhu
Zuzana Prokopová -
Marketingová komunikace společnosti působící na realitním trhu
Petra Rosecká -
Návrh marketingové komunikace realitní kanceláře
Michaela Graclíková