Bc. Nikola Jurasová

Master's thesis

Online komunikační strategie s důrazem na sociální sítě realitní kanceláře

Online Communication Strategy with Focus on Social Media of Real Estate Agency
Abstract:
Cílem diplomové práce je vytvoření strategie marketingové komunikace s důrazem na sociální sítě společnosti BIDLI reality. Teoretická část je zaměřena na specifika realitního trhu a oblast sociálních sítí. V praktické části je zpracována Porterova analyza konkurenčních sil, taktéž je provedena situační analýza (SWOT, PEST). Následně jsou analyticky zhodnoceny aktivity na sociálních sítích vybraných …more
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to create a marketing communication strategy with emphasis on the social networks of the company BIDLI reality. The theoretical part is focused on the specifics of the real estate market and social networks. In the practical part, Porter's analysis of competitive forces is processed, as well as situational analysis (SWOT, PEST). Subsequently, the activities on the social …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2022

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Jurasová, Nikola. Online komunikační strategie s důrazem na sociální sítě realitní kanceláře. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe