Online komunikační strategie s důrazem na sociální sítě realitní kanceláře – Bc. Nikola Jurasová
Bc. Nikola Jurasová
Diplomová práce
Online komunikační strategie s důrazem na sociální sítě realitní kanceláře
Online Communication Strategy with Focus on Social Media of Real Estate Agency
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvoření strategie marketingové komunikace s důrazem na sociální sítě společnosti BIDLI reality. Teoretická část je zaměřena na specifika realitního trhu a oblast sociálních sítí. V praktické části je zpracována Porterova analyza konkurenčních sil, taktéž je provedena situační analýza (SWOT, PEST). Následně jsou analyticky zhodnoceny aktivity na sociálních sítích vybraných …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to create a marketing communication strategy with emphasis on the social networks of the company BIDLI reality. The theoretical part is focused on the specifics of the real estate market and social networks. In the practical part, Porter's analysis of competitive forces is processed, as well as situational analysis (SWOT, PEST). Subsequently, the activities on the social …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JURASOVÁ, Nikola. \textit{Online komunikační strategie s důrazem na sociální sítě realitní kanceláře}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/zy067r/.
Jak správně citovat práci
Jurasová, Nikola. Online komunikační strategie s důrazem na sociální sítě realitní kanceláře. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Návrh na zefektivnění marketingové komunikace realitní kanceláře
David Srb -
Inovační aktivity pro zvýšení účinnosti výkonnostní online marketingové komunikace realitní společnosti
Kateřina Tomášová -
Návrh na změnu marketingové komunikace realitní agentury
Anna Kolářová -
Marketingová komunikace na realitním trhu ve vybraném regionu
Karin Bacilková -
Charakteristiky online marketingové komunikace na realitním trhu
Zuzana Prokopová -
Marketingová komunikace společnosti působící na realitním trhu
Petra Rosecká -
Návrh marketingové komunikace realitní kanceláře
Michaela Graclíková -
Hodnocení marketingové komunikace společnosti Domov - realitní kancelář v.o.s.
Jan Kindl