Bc. René Molnár

Bakalářská práce

Komparativní analýza marketingové komunikace vybraných kardiologických zdravotnických zařízení

Comparative analysis of marketing communication of chosen cardiological health care facilities
Abstract:
This bachelor thesis aims to formulate suggestions for improving marketing communication for selected cardiological health care facilities based on comparative analysis. The first part contains a theoretical background of marketing and especially marketing communication in health care. The following second chapter specifies the methodology of the work, according to which the analysis of interviews …více
Abstract:
Cieľom tejto bakalárskej práce je formulovať návrhy zlepšení marketingovej komunikácie pre vybrané kardiologické zdravotnícke zariadenia na základe komparatívnej analýzy. Prvá časť práce obsahuje teoretické východiska marketingu a predovšetkým marketingovej komunikácie v zdravotníctve. Druhá kapitola upresňuje metodiku práce, podľa ktorej je v tretej kapitole vykonaná analýza rozhovorov a vyzbieraných …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Marek Pavlík, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta