Bc. Michal MATI

Master's thesis

Simulace řízení synchronního motoru s vnitřními permanentními magnety

Simulation of Control of Interior Permanent Magnet Synchronous Motor
Abstract:
Tato diplomová práce uvádí principiální rozvahu nad vlastnostmi synchronního motoru s vnitřními permanentními magnety (IPMSM) v ustálených stavech s cílem navrhnout algoritmy optimálního řízení. Nejprve se práce zabývá popisem vlastností IPMSM a příslušného matematického modelu. Poté jsou vykresleny momentové charakteristiky pro dané provozní stavy stroje, které vedou k návrhu optimalizačních kritérií …more
Abstract:
This master thesis introduces principal considerations about features of interior permanent magnet synchronous motor (IPMSM) in steady states with the target to design an optimal control. At first this work deals with IPMSM characteristic and corresponding mathematical model description. Subsequently torque characteristics for specific operating states are presented. These characteristics lead to optimal …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2011
Accessible from:: 1. 1. 2099

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 9. 2011
  • Supervisor: Ing. David Uzel

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MATI, Michal. Simulace řízení synchronního motoru s vnitřními permanentními magnety. Plzeň, 2011. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta elektrotechnická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 30. 06. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta elektrotechnická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/