Bc. Michal MATI

Master's thesis

Simulace řízení synchronního motoru s vnitřními permanentními magnety

Simulation of Control of Interior Permanent Magnet Synchronous Motor
Anotácia:
Tato diplomová práce uvádí principiální rozvahu nad vlastnostmi synchronního motoru s vnitřními permanentními magnety (IPMSM) v ustálených stavech s cílem navrhnout algoritmy optimálního řízení. Nejprve se práce zabývá popisem vlastností IPMSM a příslušného matematického modelu. Poté jsou vykresleny momentové charakteristiky pro dané provozní stavy stroje, které vedou k návrhu optimalizačních kritérií …viac
Abstract:
This master thesis introduces principal considerations about features of interior permanent magnet synchronous motor (IPMSM) in steady states with the target to design an optimal control. At first this work deals with IPMSM characteristic and corresponding mathematical model description. Subsequently torque characteristics for specific operating states are presented. These characteristics lead to optimal …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2011
Zverejniť od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 9. 2011
  • Vedúci: Ing. David Uzel

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MATI, Michal. Simulace řízení synchronního motoru s vnitřními permanentními magnety. Plzeň, 2011. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta elektrotechnická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 30. 06. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta elektrotechnická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/