Tereza Korábová
Bachelor's thesis
Propagace na B2B trhu
Promotion on the B2B market
Abstract:
Cílem práce je navrhnout vhodnou propagační strategii pro zvolený podnik na základě analýzy vnitřního a vnějšího prostředí. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou popsány základní pojmy, které přibližují problematiku. Druhá část se zabývá popisem podniku, analýzami marketingového prostředí. Závěr je tvořen SWOT analýzou, na jejímž základě je podniku doporučena vhodná strategie propagace …moreAbstract:
The aim of the thesis is to propose an appropriate promotional strategy for the selected company based on the analysis of the internal and external environment. The thesis is divided into two parts. In the theoretical part, the basic concepts are described to introduce the issue. The second part deals with the description of the enterprise, analysis of the marketing environment. The conclusion consists …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Korábová, Tereza. Propagace na B2B trhu. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Marketing na vybraném trhu průmyslového zboží
Hana Sýkorová -
Marketing na průmyslových trzích
Barbora Musilová -
Marketing na sociálních sítích
Tomáš Hejl -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Thi Thanh Thuy Luuová -
Komunikační nástroje VŠFS k oslovování veřejnosti
Veronika Charousová -
PR – součást komunikační kampaně při zaváděcí kampani produktu na trh
Jana Bezačínská -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - projektová (analytická) studie
Romana Maláčová