Tereza Korábová

Bachelor's thesis

Propagace na B2B trhu

Promotion on the B2B market
Abstract:
Cílem práce je navrhnout vhodnou propagační strategii pro zvolený podnik na základě analýzy vnitřního a vnějšího prostředí. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou popsány základní pojmy, které přibližují problematiku. Druhá část se zabývá popisem podniku, analýzami marketingového prostředí. Závěr je tvořen SWOT analýzou, na jejímž základě je podniku doporučena vhodná strategie propagace …more
Abstract:
The aim of the thesis is to propose an appropriate promotional strategy for the selected company based on the analysis of the internal and external environment. The thesis is divided into two parts. In the theoretical part, the basic concepts are described to introduce the issue. The second part deals with the description of the enterprise, analysis of the marketing environment. The conclusion consists …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Korábová, Tereza. Propagace na B2B trhu. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

University of Pardubice

Faculty of Economics and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management