Implementace inovativního marketingu do podnikové strategie – Bc. Martin Vinš
Bc. Martin Vinš
Master's thesis
Implementace inovativního marketingu do podnikové strategie
Implementing innovative marketing into corporate strategy
Abstract:
Diplomová práce pojednává o novému trendu nakupování online a následném návrhu strategie ve firmě Globus v.o.s. Zaměřuje se na problematiku marketingu, jeho nástrojů a inovaci spolu s dotazníkovým šetřením. Cílem práce je výstavba nové výdejny a rozšíření portfolia firmy o další pobočku se službou iGlobus. V první části se autor věnuje marketingovým strategiím, marketingové komunikaci a dalším teoretickým …moreAbstract:
The topic of the master's thesis is new trends in online shopping and a strategy in Globus v.o.s. company. The thesis is focused on marketing, its tools, innovation and contains a questionnaire. The goal is a new construction of the store and expansion of the company's service portfolio - iGlobus service. The author focuses on marketing strategies, communication, and other innovative theoretical topics …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Otakar Ungerman, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vinš, Martin. Implementace inovativního marketingu do podnikové strategie. Liberec, 2021. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Enterprise Marketing
Theses on a related topic
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights