Implementace inovativního marketingu do podnikové strategie – Bc. Martin Vinš
Bc. Martin Vinš
Master's thesis
Implementace inovativního marketingu do podnikové strategie
Implementing innovative marketing into corporate strategy
Anotácia:
Diplomová práce pojednává o novému trendu nakupování online a následném návrhu strategie ve firmě Globus v.o.s. Zaměřuje se na problematiku marketingu, jeho nástrojů a inovaci spolu s dotazníkovým šetřením. Cílem práce je výstavba nové výdejny a rozšíření portfolia firmy o další pobočku se službou iGlobus. V první části se autor věnuje marketingovým strategiím, marketingové komunikaci a dalším teoretickým …viacAbstract:
The topic of the master's thesis is new trends in online shopping and a strategy in Globus v.o.s. company. The thesis is focused on marketing, its tools, innovation and contains a questionnaire. The goal is a new construction of the store and expansion of the company's service portfolio - iGlobus service. The author focuses on marketing strategies, communication, and other innovative theoretical topics …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Otakar Ungerman, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vinš, Martin. Implementace inovativního marketingu do podnikové strategie. Liberec, 2021. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Enterprise Marketing
Práce na příbuzné téma
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
Šmída, J.
8. 6. 2021