Úloha a význam sledování kvality služeb v gastronomii – Bc. Kateřina Veselá
Bc. Kateřina Veselá
Bachelor's thesis
Úloha a význam sledování kvality služeb v gastronomii
The Role and Importance of Monitoring Quality of Services in Gastronomy
Anotácia:
Hlavním cílem této bakalářské práce je komplexní analýza systému sledování kvality služeb ve třech vybraných gastronomických provozovnách a dle výsledků určit, která provozovna poskytuje kvalitnější služby. Teoreticko - metodologická část se zabývá definicí gastronomie a služby, dále rozebírá gastronomické služby a jejich kvalitu. Další kapitoly řeší metody řízení kvality a prováděné kontroly. V závěrečné …viacAbstract:
The main objective of this thesis is a comprehensive analysis of service quality monitoring system in three selected dining establishments and according to the results to determine which establishment providing better services. The theoretical - methodological part deals with the definition of gastronomy and services, and furthermore discusses the gastronomic services and their quality. The other chapters …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2018
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/jsb21/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2018
- Vedúci: Ing. Blanka Zimáková
- Oponent: Ing. Mgr. Vladana Horáková, MBA
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VESELÁ, Kateřina. \textit{Úloha a význam sledování kvality služeb v gastronomii}. Online. Bakalárska práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/zyepjj/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / odbor:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management (Study in Czech)
Práce na příbuzné téma
-
Mystery Shopping - An efficient tool of quality assurance in the hospitality industry
Maria Bykova -
Mystery Shopping ve vybrané pražské restauraci
Mario Zajíček -
Mystery Shopping - comparison of case studies
Stanislav Balvas -
Mystery Shopping v kavárnách v Hradci Králové
Vítězslav Samek -
Mystery shopping v praxi
Vlasta Müllerová -
Ekonomicko-matematické metody jako podpora rozhodování při konstrukci dotazníků pro mystery shopping
Bohumil Hurda -
Mystery Shopping ve vybraném pražském hotelu
Veronika Sokolová -
SLEDOVÁNÍ KVALITY SLUŽEB V RESTAURAČNÍCH ZAŘÍZENÍCH S VYUŽITÍM METODY MYSTERY SHOPPING
Hana Mutlová