Štěpánka Kotousová

Diplomová práce

Využití retromarketingu pro inovaci produktů firmy

Using Retromarketing for Firm's Products Innovation
Anotace:
V diplomové práci naleznete veškeré potřebné informace týkající se nového marketingového směru zvaného retromarketing, jeho aplikaci a možnosti využití pro inovaci vybraných produktů. Práce si klade za cíl seznámit s vlastnostmi, které patří k retromarketingu. Ty, které při jeho aplikaci nesmí být opomenuty ani pozměněny. V jakých případech je možné tento druh marketingu využít. Mezi další cíle práce …více
Abstract:
In this dissertation you can find necessary information related to the new marketing style called retromarketing. Application and possibilities of product inovation. In addition, this work has couple of main aims means acquainted with properties of retromarketing and what should not be forgotten or change during it's application. And which case is possible to use this kind of marketing. Other aim of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2013
  • Vedoucí: Marie Hesková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35861