Marketing als elementarer Erfolgsfaktor im Unternehmen - aufgezeigt am Beispiel der Großhandelskette Makro Cash & Carry ČR, s.r.o. – Natálie ÜBERALL
Natálie ÜBERALL
Bakalářská práce
Marketing als elementarer Erfolgsfaktor im Unternehmen - aufgezeigt am Beispiel der Großhandelskette Makro Cash & Carry ČR, s.r.o.
Marketing as an essential successful factor in business - demonstrated on the example of the wholesale chain Makro Cash and Carry ČR, s.r.o.
Abstract:
The aim of my bachelor thesis is to analyze the wholesale chain Makro Cash and Carry ČR, s.r.o. and show why is marketing so important and successful in business. The other objective is the improvement of the marketing communication and sales increase by means of special offers by a survey of customers. Theoretical part of my work refers to the explanation of the basic concepts of marketing, creation …víceAbstract:
Das Ziel meiner Bachelorarbeit ist die Großhandelskette Makro Cash and Carry ČR, s.r.o. zu analysieren und zu zeigen, warum Marketing wichtig und erfolgreich in einem Unternehmen ist. Ein weiteres Ziel ist, die Verbesserung der Marketingkommunikation durch Befragung der Kunden, und eine Verkaufserhöhung durch Sonderangebote. Der theoretische Teil meiner Arbeit beschäftigt sich mit der Erklärung der …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2011
Identifikátor:
19226
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ÜBERALL, Natálie. \textit{Marketing als elementarer Erfolgsfaktor im Unternehmen - aufgezeigt am Beispiel der Großhandelskette Makro Cash \&{} Carry ČR, s.r.o.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/zymt2a/.
Jak správně citovat práci
ÜBERALL, Natálie. Marketing als elementarer Erfolgsfaktor im Unternehmen - aufgezeigt am Beispiel der Großhandelskette Makro Cash & Carry ČR, s.r.o.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 04. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Německý jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.