Tomáš Zábojník

Bakalářská práce

Marketingová strategie fotbalového klubu FK Dukla Praha

Marketing strategy of the football club FK Dukla Prague
Anotace:
Tato práce je zaměřena na marketing a marketingovou strategii fotbalového klubu FK Dukla Praha. V teoretické části jsou rozebrány nejdůležitější pojmy z oblasti marketingu, které úzce souvisí se zadaným tématem. V praktické části následně dochází k propojení pojmů z teoretické části s reálnou situací ve vybraném fotbalovém klubu. Je v ní představen samotný klub a následují vypracované analýzy – analýza …více
Abstract:
This thesis focuses on the marketing and marketing strategy of the football club FK Dukla Prague. The theoretical part discusses the most important concepts in the field of marketing, which are closely related to the topic. In the practical part, the concepts from the theoretical part are then connected with the real situation in the selected football club. It introduces the club and is followed by …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. František Zjevík, DiS.
  • Oponent: Ondřej Benda, Mgr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON