Tomáš Zábojník

Bachelor's thesis

Marketingová strategie fotbalového klubu FK Dukla Praha

Marketing strategy of the football club FK Dukla Prague
Abstract:
Tato práce je zaměřena na marketing a marketingovou strategii fotbalového klubu FK Dukla Praha. V teoretické části jsou rozebrány nejdůležitější pojmy z oblasti marketingu, které úzce souvisí se zadaným tématem. V praktické části následně dochází k propojení pojmů z teoretické části s reálnou situací ve vybraném fotbalovém klubu. Je v ní představen samotný klub a následují vypracované analýzy – analýza …more
Abstract:
This thesis focuses on the marketing and marketing strategy of the football club FK Dukla Prague. The theoretical part discusses the most important concepts in the field of marketing, which are closely related to the topic. In the practical part, the concepts from the theoretical part are then connected with the real situation in the selected football club. It introduces the club and is followed by …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2023

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. František Zjevík, DiS.
  • Reader: Ondřej Benda, Mgr.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON