Odezva sociální reklamy organizace Člověk v tisni – Alexandra Bortnyaeva
Alexandra Bortnyaeva
Bakalářská práce
Odezva sociální reklamy organizace Člověk v tisni
Response to social advertising from organization People in need
Anotace:
V současné době se věnuje velká pozornost otázkám ohledně místa a role sociální reklamy v životě společnosti. Potřeba řešit sociální problémy ve světě zvyšuje význam tohoto typu reklamy a klade úkoly pro její další rozvoj. Hlavním tématem této práce je zjištění toho, jak vnímají sociální reklamu vysokoškolští studenti. Aby odhad názorů studentů byl konkretizován, byl vybrán známý příklad sociální marketingové …víceAbstract:
Nowadays so much attention is paid to questions regarding mission and role of social advertising in public life. The wide range of issues faced by modern society as well as accessibility of mass media makes this type of advertising extremely important and determines its further development. The goal of this thesis is to find out how social advertising is perceived by college students.For the purpose …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 2. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76920
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2019
- Vedoucí: Zdeněk Vondra
- Oponent: Petra Bedřichová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76920
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Sociální marketingová kampaň v oblasti bezpečnosti a prevence zranění
Matyáš Albrecht -
Marketingová kampaň zásnubního prstýnku včetně mediálního plánu a vyhodnocení
Viktorie Slámová -
Marketingová komunikační kampaň na sociálních sítích pro kreativní marketingovou agenturu Share Yourself
Nikola Pozdílková -
Marketingová komunikační kampaň tématu vlakem ekologičtěji s využitím sociálních sítí pro České dráhy, a.s.
Antonín Hofr -
Online marketingová kampaň e-shopu www.titkakhodinky.cz
Venglář Venglář -
Porovnání marketingových kampaní politických stran s ohledem na sociální média
Rudolf Fojtík -
Marketingová komunikační kampaň na sociálních sítích pro vybranou společnost
Tereza Kočová -
Marketingová komunikační kampaň na sociálních sítích
Natálie Chudějová