Magdalena Kuntová

Diplomová práce

Herecká tvorba – ztotožnění a odstup

Acting: Distancing and Entering

Anotace:
Herecká tvorba: Odstup a ztotožněníDiplomová práce se zabývá rozdíly mezi hereckými přístupy. Prvním je herectví s odstupem od postavy a druhým je ztotožňování herce s postavou. V práci se autorka inspirovala literaturou dvou hlavních představitelů těchto hereckých metod: D. Diderotem a K. S. Stanislavským. Práce porovnává oba přístupy a shrnuje, v čem tkví jejich metody. Zároveň autorka upřímně reflektuje …více
Abstract:
Acting: Distancing and EnteringThis diploma thesis focuses on two different approaches to acting. The first is acting while distancing from the character, the second involves entering the character. Two examples of these approaches are compared and surveyed: D. Diderot and K. S. Stanislavski. The author of this thesis was inspired by both methods and here reflects on her acting career and on the context …více
 

Klíčová slova

herectví

Klíčová slova

identifikace (psychologie)

Klíčová slova

sebepoznání

Klíčová slova

tvorba
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 9. 2019
  • Vedoucí: Daria ULLRICHOVÁ
  • Oponent: Juraj DEÁK

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Autor udělil v licenci souhlas s:
In the license agreement the author has granted the following:

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 10. 2. 2021 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. Knihovna

Akademie múzických umění v Praze

Divadelní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Dramatická umění / Herectví činoherního divadla