Slovní zásoba žáků se specifickými poruchami učení – Martina KRMELÍNOVÁ
Martina KRMELÍNOVÁ
Master's thesis
Slovní zásoba žáků se specifickými poruchami učení
Vocabulary pupils with specific learning disabilities
Abstract:
Diplomová práce se zabývá slovní zásobou žáků se specifickou poruchou učení (dále SPU). Jejím hlavním cílem je porovnání vybrané slovní zásoby žáků s SPU s žáky bez této poruchy. V rámci teoretické části je vysvětlena problematika a jednotlivé pojmy jak z oblasti slovní zásoby, tak i tématu specifických vývojových poruch učení. V praktické části se prováděl výzkum na šesti základních školách prostřednictvím …moreAbstract:
The thesis deals with the vocabulary of children with specific learning disabilities. Its main objective is to compare selected vocabulary of students with learning disabilities with students without this disorder. The theoretical part explains the problems and different concepts from both the vocabulary and subject-specific learning disorders. In the practical part conducted research at six elementary …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2016
Accessible from:: 14. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Lucie Radková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KRMELÍNOVÁ, Martina. Slovní zásoba žáků se specifickými poruchami učení. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 14. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Teaching for Secondary Schools / -Cj-Zsv SŠ
Theses on a related topic
-
Specifické vývojové poruchy školních dovedností u žáků na prvním stupni základní školy ve Smečně
Soňa Stuchlová -
Diagnostika ADHD u žáků mladšího školního věku s ohledem na specifické vývojové poruchy školních dovedností
Denisa Kučerová -
Individuální vzdělávací plán integrovaných žáků pro pro specifické vývojové poruchy školních dovedností
Linda Šlégelová -
Specifické vývojové poruchy školních dovedností a školní úspěšnost ve výuce anglického jazyka
Dana Šánová -
Specifické vývojové poruchy školních dovedností u žáků na ZŠ Velký Šenov
Gabriela Kirchbergerová -
Specifické vývojové poruchy školních dovedností na prvním stupni základní školy
Lenka Bednářová -
Specifické vývojové poruchy učení a reedukace dyslexie
Jana Polčáková -
Poruchy učení a syndrom ADHD
Monika Čermáková