Chovanie spotrebiteľa pri výbere nákupného miesta s potravinami v Brne – Bc. Filip Kavoň
Bc. Filip Kavoň
Master's thesis
Chovanie spotrebiteľa pri výbere nákupného miesta s potravinami v Brne
Chování spotřebitele při výběru nákupního místa s potravinami v Brně
Anotácia:
Kavoň, F. Chování spotřebitele při výběru nákupního místa s potravinami v Brně. Brno, 2019. Diplomová práce. Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. Hlavním předmětem práce je analýza chování spotřebitele. Vybraným trhem, na kterém je spotřebitelské chování pozorováno, je trh potravin v Brně. V rámci výzkumu jsou v práci použity 2 výzkumné metody, mezi které patří dotazníkové šetření …viacAbstract:
Kavoň, F. Consumer behavior when choosing a place for grocery shopping in Brno. Brno, 2019. Master thesis. Mendel university in Brno, Faculty of Business and Economics.The main subject of the thesis is the analysis of consumer behavior. The selected market for consumer behavior observation is the grocery market in Brno. The research uses two research methods, which include questionnaire, and focus …viacAbstract:
Kavoň, F. Chovanie spotrebiteľa pri výbere nákupného miesta s potravinami v Brne. Brno, 2019. Diplomová práca. Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. Hlavným predmetom práce je analýza chovania spotrebiteľa. Vybraným trhom, na ktorom je spotrebiteľské chovanie pozorované, je trh potravín v Brne. V rámci výskumu sú v práci použité 2 výskumné metódy, medzi ktoré patrí dotazníkové šetrenie …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Bc. Ondřej Melichar, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Chovanie spotrebiteľa na trhu zľavových portálov
Michaela Gažiová -
Chovanie spotrebiteľa pri online nákupe odevov
Tatiana Bachledová -
Vplyv kultúrnych predispozícií na spotrebné chovanie spotrebiteľa pri kúpe luxusných statkov na českom trhu
Barbora Nováková -
Chovanie spotrebiteľa pri on-line fitness a využitie product placementu
Róbert Dufala -
Chovanie spotrebiteľa na trhu udržateľného odevného priemyslu
Martina Vatrtová -
Chovanie spotrebiteľa pri online nákupe potravín
Natália Smrečková -
Chovanie spotrebiteľa pri online nákupe potravín
Barbora Vanková -
Chovanie spotrebiteľa na trhu liehovín
Mária Ševčovičová