Marketingová komunikace cestovních kanceláří zaměřených na golfovou turistiku – Ing. Christine Pölderlová
Ing. Christine Pölderlová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace cestovních kanceláří zaměřených na golfovou turistiku
Marketing Communication of Travel Agencies Focused on the Golf Tourism
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace golfových cestovních kanceláří. První část práce tvoří teoretické poznatky z oblasti marketingu, cestovního ruchu a golfu. V druhé části tyto poznatky propojím s činností pěti vybraných cestovních kanceláří nabízejících golfové zájezdy do zahraničí. Na základě výsledků provedeného výzkumu, budou vytvořeny návrhy pro zlepšení marketingové …víceAbstract:
This bachelor thesis is concentrated on the analysis off marketing communication of golf travel agencies. The first part of the work presents theoretical information from the spheres off marketing, tourism and golf. In the second part this information is connected with activities of five travel agencies which offer golf trips abroad. On the basis of the results off the research certain proposal will …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/e61gb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
- Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PÖLDERLOVÁ, Christine. \textit{Marketingová komunikace cestovních kanceláří zaměřených na golfovou turistiku} Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/zz55iq/. [cit. 2024-03-29].
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko