Bc. Lenka Pechalová

Bachelor's thesis

Analýza marketingové komunikace Filozofické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci

Analysis of Marketing Communication Philosophical Faculty at Palacký University in Olomouc
Abstract:
Práce je zaměřena na popis a interpretaci obsahu a struktury marketingové komunikace Filozofické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci. Analýza podává hodnocení kvality marketingové komunikace jako podklad pro možné zdokonalení její efektivity. Teoretická část vymezuje pojmy, se kterými práce operuje, praktická část aplikuje teoretické poznatky na konkrétní jevy a procesy marketingové komunikace …more
Abstract:
The work is focused on the description and interpretation of the content and structure of marketing communication at Palacký University in Olomouc. The analysis serves quality assessment of marketing communications as a basisf or possible improvement of its effectiveness. The theoretical part defines terms that work operates , the practical part applies theoretical knowledge on phenomena and processes …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
  • Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní