Analýza marketingové komunikace Filozofické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci – Bc. Lenka Pechalová
Bc. Lenka Pechalová
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace Filozofické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci
Analysis of Marketing Communication Philosophical Faculty at Palacký University in Olomouc
Anotace:
Práce je zaměřena na popis a interpretaci obsahu a struktury marketingové komunikace Filozofické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci. Analýza podává hodnocení kvality marketingové komunikace jako podklad pro možné zdokonalení její efektivity. Teoretická část vymezuje pojmy, se kterými práce operuje, praktická část aplikuje teoretické poznatky na konkrétní jevy a procesy marketingové komunikace …víceAbstract:
The work is focused on the description and interpretation of the content and structure of marketing communication at Palacký University in Olomouc. The analysis serves quality assessment of marketing communications as a basisf or possible improvement of its effectiveness. The theoretical part defines terms that work operates , the practical part applies theoretical knowledge on phenomena and processes …víceKlíčová slova
Marketing marketingová komunikace vzdělávací instituce Filozofická fakulta UP v Olomouci vnitřní marketingová komunikace vnější marketingová komunikace. Marketing marketing communication educational institution Philosophical Faculty of Palacký University in Olomouc internal marketing communications external marketing communication
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vn0gq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PECHALOVÁ, Lenka. \textit{Analýza marketingové komunikace Filozofické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/zz7jh2/. [citováno 2024-04-24]
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Participace studentů Univerzity Palackého na projektech podporující cyklodopravu v OlomouciParticipation of students of Palacky University in projects supporting cycle transportation in Olomouc
Denisa MAYEROVÁ -
Implement the Strategic Plan of Educational and Creative Activities of the Faculty of Education, Palacký University in Olomouc
Davide PAVESI -
Intercultural communicative competence (ICC) of university teachers at Palacký University Olomouc
Wenqian WANG -
Kongresové centrum Regionálního centra Olomouc - marketingová strategie
Petr Vaněček -
Formát limitovaného videa, nový prostor pro sdílení, zábavu, komunikaci, marketing a umění
Vito Nikolič -
Informovanost studentů Pedagogické fakulty UP v Olomouci o možnostech alternativní medicíny
Barbora HEŘMANSKÁ -
Zmapování úrovně znalostí v oblasti ochrany obyvatelstva studentů Pedagogické fakulty UP v Olomouci.
Veronika DOHNALOVÁ -
Evropská a regionální identita v názorech studentů Přírodovědecké fakulty UP v Olomouci
Lenka KINZELOVÁ