Michaela Ziajová

Bakalářská práce

Demografické aspekty spotřebitelského chování na trhu zdravé stravy

Demographic Aspects of Consumer Behaviour in the Healthy Diet Market
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na demografické aspekty spotřebitelského chování na trhu zdravé stravy. Tato práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vymezeny pojmy o spotřebiteli, spotřebitelském chování, jejich modely, jejich ovlivňující faktory a pojmy o kupním rozhodovacím procesu. Součástí této části je i charakteristika trhu se zdravou stravou a seznámení se s …více
Abstract:
This bachelor thesis is dedicated to the demographic aspects of consumer behavior in the healthy diet market. The thesis is divided into theoretical and analytical part. The theoretical part defines the concepts of consumer, consumer behavior, consumer behavior patterns, factors that influence consumer behavior and the consumer decision-making process. This part also includes the description of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
  • Vedoucí: Ivan Šotkovský
  • Oponent: Adam Skácel

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VŠB – Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing a obchod