Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje – Bc. Jana Vanžurová
Bc. Jana Vanžurová
Master's thesis
Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje
A proposal of marketing activities for sales support and increasing sales
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingových aktivit společnosti Infinit s. r. o. a návrhy pro podporu a zvýšení prodeje, včetně konkurenceschopnosti a dalšího rozvoje podniku. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části je uvedena teorie pojící se s obsahem praktické části. Druhou a tedy praktickou část tvoří analýza současného stavu společnosti a návrhy na změny …moreAbstract:
This thesis analyzes the marketing activities of Infinit s. r. o. and suggestions to support and increase sales, including competitiveness and further development of the company. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part includes the theory connected with a practical part. The second practical part is an analysis of the current state of company and suggestions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/cwzn4/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingové aktivity vybraného obchodního řetězce na podporu zvýšení prodeje fairtradových produktů
Nikola KŘEHLÍKOVÁ -
Metoda pro výběr portfolia nástrojů pro online marketingové aktivity a podporu jejich řízení
Zdeněk Smutný -
Marketingové aktivity Ministerstva zemědělství za účelem podpory tuzemských potravin a jejich dopady
Barbora Vojtěchová -
Marketingová podpora procesu restrukturalizace regionu
Gabriela Nekolová -
Analýza a podpora marketingových aktivit společnosti STOB
Nikola Hanyšová -
Podpora prodeje jako účinný nástroj marketingové komunikace
Monika Bačová -
Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje
Monika Lipková -
Projekt vybrané marketingové komunikační aktivity
Darya Shobonova