Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje – Bc. Jana Vanžurová
Bc. Jana Vanžurová
Master's thesis
Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje
A proposal of marketing activities for sales support and increasing sales
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingových aktivit společnosti Infinit s. r. o. a návrhy pro podporu a zvýšení prodeje, včetně konkurenceschopnosti a dalšího rozvoje podniku. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části je uvedena teorie pojící se s obsahem praktické části. Druhou a tedy praktickou část tvoří analýza současného stavu společnosti a návrhy na změny …viacAbstract:
This thesis analyzes the marketing activities of Infinit s. r. o. and suggestions to support and increase sales, including competitiveness and further development of the company. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part includes the theory connected with a practical part. The second practical part is an analysis of the current state of company and suggestions …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/cwzn4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2015
- Vedúci: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové aktivity vybraného obchodního řetězce na podporu zvýšení prodeje fairtradových produktů
Nikola KŘEHLÍKOVÁ -
Metoda pro výběr portfolia nástrojů pro online marketingové aktivity a podporu jejich řízení
Zdeněk Smutný -
Marketingové aktivity Ministerstva zemědělství za účelem podpory tuzemských potravin a jejich dopady
Barbora Vojtěchová -
Marketingová podpora procesu restrukturalizace regionu
Gabriela Nekolová -
Analýza a podpora marketingových aktivit společnosti STOB
Nikola Hanyšová -
Podpora prodeje jako účinný nástroj marketingové komunikace
Monika Bačová -
Projekt vybrané marketingové komunikační aktivity
Darya Shobonova -
Marketingové aktivity na podporu zákaznické věrnosti v bankovnictví
Jiří Ochec